تماس با ما

ظهور اینترنت تحولی در دنیا به وجودآورده که موجب شده مشاغل و حرفه ها از فضا اینترنت برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود استفاده نمایند و مشتریان به جهت مشکلاتی از قبیل ترافیک در خرید های حضوری ، صرفه جویی در زمان  ، مقایسه آسان قیمت ها  ، گزینه های بیشتر خرید و دسترسی به نظرات سایر مصرف کنندگان به سمت خرید اینترنتی گرایش پیدا کنند .Onibox مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق خود در سال های گذشته و همکاری با کمپانی های معتبر در ایران و خاورمیانه با  اتکا به کارشناسان مجرب و متخصصان فروش در زمینه تجارت آن لاین با هدف ارائه مناسبترین خدمات در تامین و تحویل کالا متناسب با نیاز مشتری و خدمات پس از فروش  در مدت زمان کوتاهی به جایگاه ویژه در میان فعالان این حرفه دست یابد.

 ماشین های  و تجهیزات اداری  و فروشگاهی به یکی از بخش‌های مهم و ضروری یک دفتر کار مدرن تبديل شده است. جهت بهبود عملکرد، دقت و همچنین سرعت در فعالیت‌های دفتر کار، شمار بسیاری از ماشین‌آلات استفاده می‌شود که در موجب افزایش بهره‌وری و بازده کسب‌وکار می شود.

مشتریان می‌توانند کلیه  تجهیزات ‌ماشین های اداری از جمله دستگاه های کپی و فاکس ، پرینتر و اسکنر های خانگی و اداری ، دستگاه پلاتر و ویدیو پروژکتور های خانگی و سینمایی ، دستگاه های هوشمند و آموزشی ، گوشی موبایل ، ساعت های هوشمند و تجهیزات فروشگاهی را از طریق وب سایت onibox در سریع ترین زمان و با بهترین خدمات و گارانتی ضمانت کالا و ارائه خدمات پشتیبانی  به همراه نیروی انسانی متبحر در واحد گارانتی تهیه نمایند .

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی onibox دارای نماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت،معدن و تجارت بوده و خریدی مطمئن و ایمن از درگاه های معتبر بانکی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره و اطلاعات در خصوص محصولات با همکاران ما با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید .

تماس با ما

    سوالات متداول

    نحوه سفارش کالا در آنی باکس چگونه است؟

    سفارش کالا در آنی باکس ، به صورت اینترنتی و غیر حضوری بوده و طبق ضوابط مندرج در رویه سفارش کالا انجام می‌پذیرد. برای اطلاع دقیقتر از نحوه سفارش کالا و پرداخت وجه می‌توانید به صفحه " رویه سفارش کالا در آنی باکس" مراجعه کنید.

    آیا امکان خرید حضوری و یا مشاهده محصول در محل شرکت وجود دارد؟

    خیر، آنی باکس با رعایت حقوق مصرف کننده و در جهت تسهیل فرایند خرید غیر حضوری ضوابط و مراحل سفارش، ارسال و بازگشت کالا را به گونه ای طراحی کرده تا مصرف کننده بتواند پروسه خرید مشابه با خرید حضوری و با مزایای بیشتر داشته باشد. از این رو در هیچ صورتی امکان خرید حضوری از دفتر مرکزی آنی باکس و یا سایر دفاتر خدماتی مرتبط وجود ندارد.

    پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟

    برای پیگیری وضعیت ارسال مرسوله، با مراجعه به پنل کاربری خود می‌توانید وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید. بسته به نحوه ارسال کالا کد رهگیری مرسوله نمایان می‌شود و از طریق شرکت مربوطه قابل پیگیری است. اگر مرسوله شما توسط پیک آنی باکس ارسال شده و در مدت معین به دست شما نرسیده است می‌توانید با تماس تلفنی یا گزینه پیگیری سفارش از طریق پنل خود از وضعیت مرسوله آگاه شوید.